bagginsowe 2.4.21 - przepis na gotowanie

Pią, 18 Lip 2003, 11:01:18 CEST

On/Dnia Thu, Jul 17, 2003 at 10:59:23PM +0200, Tomasz Grobelny wrote/napisał(a)
> 2. Jakie to ma znaczenie bo u mnie jest ustanione na "yes" tyle że po
> modyfikacji geninitrd (wg przepisu Arkadiusza Patyka)?
bez znaczenia jeśli się używa --with-insmod-static

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekmatssedotpl AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux