Ra-updates -> utracony antyalias

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pią, 18 Lip 2003, 16:46:48 CEST

Dnia Fri, 18 Jul 2003 16:09:34 +0200 (CEST)
Osoba skrywająca się za mailem < Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> >
napisała:

> hola, hola - co znaczy tak ma?

to znaczy ze tak ma - zmien xft na nowsza wersje - pozegnaj sie z
antyaliasingiem w aplikacjach korzystajacych z qt, a przez to kde, o detale
nie pytaj bo nie wiem czemu tak jest (uzywam XFree86 4.3.0) i za kazdym razem
musze przebudowac qt by miec antyaliasing inaczej sie wszystko pierdzieli (np.
menu jest na pol ekranu - jak ktos chce to moge zrobic screena z kde z
antyaliasingiem bez przebudowania)

> Z takimi radami to proszę na pld-users-* !!!

a to czemu ? Jest to jedyne znane mi rozwiązanie tego problemu, zmiany
konfiguracji qt/kde nic nie pomagaja tylko rebuild qt.

> Co znaczy przebuduj - szczegóły. Co ma być, żeby działało?

 po prostu ./buidler qt.spec + xft-devel i tyle

--
 |  Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder CHInc. | Memeber PSI & SzLUUG  |