Ra-updates -> utracony antyalias

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pią, 18 Lip 2003, 18:23:50 CEST

On Fri, 18 Jul 2003 17:10:35 +0200
Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl> wrote:

> DDC jest coś niedorobione w XFree86. U mnie w logu zapisywał rozmiar
> odczytany po DDC, ale go nie używał - DisplaySize musiałem dopisać.
>
> Podobnie jest z zakresami częstotliwości pracy - potrafi odczytać po
> DDC, ale HorizSync i VertRefresh i tak trzeba podać.

U mnie czasami po kilkukrotnym uruchamianiu Xów mimo dopisanego Displ
aySize też się robią takie mikroskopijne literki. Co jeszcze dziwniejsze
lekarstwem na to jest rmmod radeon ; rmmod agpgart. Sprawdzałem -
powyższe nie występuje przy wyłączonym DRI.

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]
[   JID: freetz w jabber.bettercom.de    ]