Ra-updates -> utracony antyalias

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Sob, 19 Lip 2003, 04:56:47 CEST

Paweł Gołaszewski wrote:

> Widzisz - różnica jest taka, że takie coś powinno powędrować na users.

W zasadzie racja, gdyby chodziło mi _tylko_ o ustalenie co zrobić,
aby _u mnie_ było dobrze.

> devel jest od rozwiązywania problemów tak jak ma to być porządnie
> rozwiązane. Mylę się?

W XF 4.3.0 jest m.in. pakiet XFree86-xft1, który powinien zapewniać
wsteczną zgodność. Czy źle rozumuję, że mimo użycia nowszych X-ów
i QT zlinkowanych ze starym Xft, ten antyalias nie powinien mi zniknąć?

bart
--
        "kiedy rozum śpi, włącza się automatyczna sekretarka"
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/