[negocjacje?]

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Nie, 20 Lip 2003, 22:33:35 CEST

Dnia nie 20. lipca 2003 14:35, Sergiusz Pawlowicz napisał:
> --->[Quoting Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl>:]

> Ale jakiego  porozumienia? Żeby  wrócił i  został developerem?
Z tego co wyczytałem na pld-discuus, to tak  :)

> Czy  miał  również  jakieś   extra  przywileje  decyzyjne  niż
> szergowy członek CDG?
Nie widziałem, żeby ktoś coś takiego proponował ...

> Przejrzałem - ani słowa o celach negocjacji.
Klucz do podpisywania pakietów. Domena pld.org.pl. Mało ?

> Ale jaki jest ten interes!! Proszę wyłożyć kawę na ławę!
Myślę, że interes PLD jest taki, żeby nie było żadnych niejasności i
niedomówień ........

> Sorry, wiesz  znakomicie, że nie ma  mnie na tej liście,  i na
> dodatek jak sam piszesz, jeszcze zabraniasz mi tam się znaleźć
> - nie życzę sobie tego.
>
> Sprowadzając  dyskusję  do  poziomu: "Marcin  i  Sergiusz  nie
> mogą", powodujesz  personifikację problemu, dajesz  Tomkowi do
> ręki argumenty pozamerytoryczne, akceptujesz ataki personalne.
> I to na dodatek skierowane  w nieobecnych, którzy nie mogą się
> bronić.
Tu właśnie chodzi o to, żeby Tomek _NIE_MIAŁ_ argumentów pozamerytorycznych i
nie urządzał wycieczek osobistych - do czego pretekst dałaby mu wasza
"obecność" przy negocjacjach ...

> Tomek  powinien  dostrzec,  że  problem  leży  w  nim,  a  nie
> kimkolwiek  innym...  Jeśli  tak  się  nie  stanie,  to  efekt
> jakichkolwiek negocjacji będzie zerowy,  i prędzej czy później
> nastąpi kolejna z winy Tomasza eskalacja kłótni i problemów.
>
> Chciałbym zauważyć, że od czasu, kiedy zniknął Tomek, nie było
> żadnej pozamerytorycznej sprzeczki -  czy naprawdę warto znowu
> zacząć się kłócić? Do tego zmierzasz, Paweł?
Pozwolę sobie się nei zgodzić - była już pozamerytoryczna sprzeczka, a nawet
dwie - jedna dotyczyła zarządzania listami a druga stroną www. A była
pozamerytoryczna właśnie z Twojej strony - bo na jakiekolwiek pytania o coś
bądź krytyczne uwagi reagowałeś bardzo emocjonalnie i z wycieczkami
osobistymi ....
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org