[Ra] Nowe kadu - STBR

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Nie, 20 Lip 2003, 22:51:12 CEST

Najnowsze kadu z RA-branch już się buduje - pomógł upgrade automake i
autoconf. plus parę linijek w specu dotyczących "zregenerowania" configure.
Prosiłbym o zapodanie na buildery i wrzucenie do Ra/ready (razem z pakietami
z libgadu która buduje się z ekg.spec z RA-branch). U mnie się buduje i
działa. Tak więc najnowsze kadu będzie można dołączyć do Ra-1.1 :)
A tak a'propos - jaka jest szansa wrzucenia na buildery Ra amavisd-new.spec i
mks.spec oraz mksd.spec (prosiłem o to już chwilkę temu) ?
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org