Zieeew i co dalej?

Przemysław Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Pon, 21 Lip 2003, 10:53:24 CEST

Dnia Mon, 21 Jul 2003 01:42:14 +0200
Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl> naszkrobał:

> No a później dyskusja i głosowanko na temat podpięcia się pod plug i
> to tyle spraw organizacyjnych. Fakt, że przy okazji pewnie
> zmodyfikowaniu ulegnie stuktura cdg, ale to może wyjść tylko na
> korzyść... a przynajmniej tak twierdzą co po niektórzy :)

No wreszcie coś sensownego. Jeśli chodzi o mnie, to jestem za zmianą
nazwy, bo jeśli kloczek to wymyślił to trudno. Możemy zrobić PDL <-:.

Ale w sumie poczekajmy do końca miesiąca, chociaż jeśli chodzi o mnie to
rozmowa z kloczkiem raczej mija się z celem. Trudno, jeśli nie chce się
zgodzić, to niech sam sobie robi swoją dystrybucję.

--
.----[ a d m i n at w o m b b dot e d u dot p l ]----.
| Przemysław Stanisław Knycz,  djrzulf w jabber.gda.pl |