[negocjacje?]

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pon, 21 Lip 2003, 13:29:28 CEST

--->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> Chcesz wziac udzial w dyskusji? Wybierz sposrod dyskutantow posrednika.
> Bezposrednio nie zostales dopuszczony.

Masz niezły język, panna cię "nie dopuszcza"? Bidulek!

> Na liste negocjacyjna ZTCW mozesz sie zapisac. R/O.

A  nie,   dzięki  -  nie   chcę  się  tam  zapisać,   bo  mnie
te  negocjacje  średnio  obchodzą,  zajmowanie  się  dzieckiem
specjalnej troski wymaga  specjalnych umiejętności, których po
prostu nie mam.

I nie będę negocjował czegoś, co nie zostało ustalone, to tak,
jak jechać na wycieczkę, ale nie wiadomo dokąd.

Proszę jedynie, by o mnie nie pisać bez mojej wiedzy, i tyle.
Koniec, kropka.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info