Zieeew i co dalej?

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Wto, 22 Lip 2003, 00:57:08 CEST

On Mon, Jul 21, 2003 at 08:00:38PM +0200, Maciej Pijanka wrote:

> z drugiej strony biorac inna nazwe niz pld-linux, tracisz to ze juz jest
> domena, jakiejs grupie ludzi znana itd
trudno.
w pewnym momencie lepiej zacząć od nowa niż próbować wyczyścić się z
bagna.

"
Mąż wraca do domu z 3 letnim dzieckiem. Jego małżonka:
- jak mogłeś do tego doprowadzić, przenież to dziecko jest strasznie brudne
- masz rację. ale co teraz. czyścimy, czy robimy nowe?
"
(dowcip z pamięci)
Osobiście wolę powiedzieć komuś że instaluję mu FLD(czy coś tam) i przy
okazji na jego pytanie odpowiedzieć że "a to taka dystrybucja która
powstała z PLD po rozpadzie i wyczyszczeniu brudów" niż wyjaśniać że to
nie jest to co jest na "oficjalnej" stronie www.pld.org.pl.

Andrzej