Zieeew i co dalej?

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Wto, 22 Lip 2003, 02:16:05 CEST

Dnia Tue, 22 Jul 2003 00:59:40 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < undefine w aramin.net > napisała:

> czy sądzisz że jak powiem że instaluję pld-linux, a gościu skojarzy pld
> z linuksem i wejdzie na stronę www.pld.org.pl (o której już wiadomo że
> kloczek sie dobrowolnie nie zrzeknie) nie pomyśli że to jest to samo?

mi sie wydaje ze predzej skojarzy z pld-linux.org (bo pelna nazwa to pld-linux
+ .org jak np w gentoo i wchodzi wtedy na poprawna strone)
i styka wladowac takie slowa kluczowe by google podawalo pld-linux.org jako
pierwsza strone po wpisaniu zapytania pld+linux (teraz jest trzecia od gory)

--
 |  Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder CHInc. | Memeber PSI & SzLUUG  |