Zieeew i co dalej?

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Wto, 22 Lip 2003, 06:24:05 CEST

On Tue, 22 Jul 2003 00:35:22 +0200 (CEST), you wrote:

>Jeżeli trzeba będzie zmienić nazwę to moją propozycją będzie nPLD:
>new PLD Linux Distribution :)

A ja bym nie kombinował z dodawaniem tylko zrobił PL  :-)
jednoznaczne i krótkie... chociaż o PLD powinniśmy walczyć, bo każdy
prowadzący firmę wie co znaczy zmiana nazwy swojej firmy - qpe
formalności, biegania po urzędach i ogólny bałagan.

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc w klub.chip.pl