[nest] Zasadnicze pytania.

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 22 Lip 2003, 18:20:12 CEST

On Tue, 22 Jul 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> A to wcale nie byloby takie gupie, gdyby nie fakt, ze ludzie uzywaja tez
> niedystrybucyjnego kernela

Ale oile mnie pamiec nie myli to z niedystrybucyjnym kernelem to nie bedzie
dzialac ....

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}