nazwa

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Śro, 23 Lip 2003, 01:42:36 CEST

--->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> No wlasnie.  Ty uwazasz,  ze wspolne.  Ja tez  tak sadzilem.
> Kloczek ma odrebne zdanie. Sprawa sporna. I co? Pojdziesz do
> sadu?

Jak tylko dostanę pozew - bardzo chętnie.

> Co  jest  wg  ciebie  wazniejsze:  nazwa  (opakowanie),  czy
> zawartosc?

Tylko  że zawartość  również  jest  sporna! Kloczek  wyłącznie
obserwuje   nasze  zachowanie   względem  tego   żądania,  jak
wyciągniemy rękę, to odgryzie nogę i głowę.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info