nazwa

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Śro, 23 Lip 2003, 01:53:44 CEST

--->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> To jest twoje odczucie. Jakie podejmiesz dzialania, by to wyegzekwowac?

Stoisz na głowie. Pytanie jest takie: jakie Tomasz może podjąć
działania, aby wyegzekwować swe wyimaginowane prawa do nazwy PLD Linux?

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info