nazwa

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Śro, 23 Lip 2003, 01:58:24 CEST

--->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> A  jak   nie  dostaniesz,  to   co  ?  Sam   pojdziesz,  czy
> zaakceptujesz wieczne klotnie i nieporozumienia ?

Myślę, że to, co wypisuje  i opowiada Tomasz, to brednie, znam
kilkoro świrów, i zaręczam, że po jakimś czasie nikt nawet nie
próbuje ich traktować poważnie.

Jeśli miałbym  się przejmować każdym wariatem,  to umarłbym na
schizofrenię paranoidalną.

I gdzie do sądu? Serwer www jest w Czechach, list pocztowych
w USA. Pozwy Tomasz musiałby złożyć w trzech krajach.

U nas wpisowe kosztuje min. 7% wartości sporu, w US jest o ile
pamiętam drożej.

> W ktorym punkcie ? Spece sa na GPL. Wiekszosc innych zasobow
> tez.

A nazwa nie na GPL?  Możesz mi uzasadnić swój tok rozumowania?
Na  jakiej  zasadzie  stawiasz   granicę  pomiędzy  tym  dwoma
własnościami intelektualnymi?

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info