uhm - APEL

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Śro, 23 Lip 2003, 10:54:05 CEST

Maciej Pijanka wrote:
> witam
> chcialbym wszystkim podziekowac za wspolprace
> jednym za mila, innym za.. niebede mowil jaka bo znowu
> beda uwagi ze flamewar
> agaran

Nie wytrzymałem...

Nie wiem o co chodzi - wali mnie to i nie chce mi się wnikać - znam
sprawy tylko z grubsza i niech tak zostanie.

Jestem z PLD od ładnych paru lat - pamiętam czasy prowizorki (fajny
instalator ;-) Promuję PLD gdzie mogę!!! W firmie serwer mailowy,
faksowy, teraz samba chodzą na PLD - zufałem Wam developerom!!! A Wy
co?!?! Jaja sobie robicie? Pamiętam wakacje 2 lata temu - wtedy był
chyba pierwszy duży konflikt w PLD kloczek vs reszta - jakoś go
przetrwaliście ale mi się wydawało, że sztuczne, że niestety z kloczkiem
(osobą b. twórczą ale niestety o zbyt autorytarnych ciągotach)
współpracować się NIE DA!!! Piszę to ja człowiek z zewnątrz! Mogę się
mylić! ale to co obserwuję od paru lat skłania mnie tylko i wyłącznie do
takich wniosków!!! Przykre, bo ma On WIELKI autorytet nie tylko u mnie,
ogromne zasługi (studiowałem na PG - wiem coś o tym), a tak to spier....
ech ta ludzka natura... (w moich oczach oczywiście!)

Więc proszę Was nie róbcie sobie z użytkowników JAJ i nie zachowujcie
się jak dzieci!!! Kloczek nie wróci - to nie ten typ!!! Dajcie sobie na
luz z negocjacjami!!! PLD to nie KLD!!!!! Macie (np.) moje poparcie,
może inni użytkownicy też tak myślą? Nie wiem...

Wiem, że takie projekty jak PLD potrzebują silnej ręki!!! Ale nie ręki
uzbrojonej w miecz katoski, która tnie "złe" łby!!! Widzę, że już
uformowała się grupa "zasłużonych" i niech tak będzie!!!

Powodzenia!

--
Andrzej Zawadzki