Zieeew i co dalej?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 23 Lip 2003, 16:57:51 CEST

On Wed, Jul 23, 2003 at 08:41:48 +0200, Robert Kurtys wrote:

> Poniewaz
> - jest dysponentem pld.org.pl

Nie ma prawnego powiązania tej domeny z nazwą. [1]

> - -#- projektu pld na freshmeat

Nie ma prawnego powiązania tego projektu z nazwą. [1]

> - ze wzgledu na brak formalnych uregulowan wlasnosci "przymiotow" brak
> mozliwosci wymuszenia zaprzestania stosowania ich przez osoby
> nieuprawnione, albo co najmniej dlugie i niesmaczne korowody z tymze

[1] - zapewne dlatego, że taka nazwa z punktu widzenia prawa nie
istnieje. Pytałem kilka razy, ale nigdy nikt nie potwierdził - czy nazwa
PLD Linux Distribution jest zarejestrowana? Czy w ogóle musi być?

Bo na razie to widzę panikę p.t. "a co, jak nas pozwie". Póki nikt nie
ujawnił podstaw prawnych ewentualnego pozwu to śmierdzi mi to
_dobruchaniem_ kloczka żeby wrócił do prac, niczym więcej. Tylko czemu
nikt nie chce nazwać tego po imieniu, tylko kręci?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/