Kernel 2.6.x

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 23 Lip 2003, 19:35:15 CEST

Dnia 2003.07.23 18:57, Paweł Gołaszewski napisał(a):
> Wiesz - ja prywatnie używam 2.6.0-test1 i bardzo zadowolony jestem.

A jeśli mozna to masz gdzieś pod tym jajkiem XFS? Bo ja ostatnio u
siebie szukając czemu mi się komp wiesza na twardo na 2.6.x,
skompilowałem sobie dla odmiany własne jajko, i teraz zamiast twardego
zwisu jak na paczkowanych 2.5.x/2.6.x dostałem po kilkudziesięciu
minutach pracy jakiegoś ooopsa z XFS i stracił kontakt z partycją.

			Artur