nazwa

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 23 Lip 2003, 22:32:49 CEST

On Wed, Jul 23, 2003 at 22:10:08 +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> O wlasnie. Tylko na czyja rzecz ? PLUG ? Sergiusza ? Cezara ? Nowo
> powolanego stowarzyszenia ? Czy moze chcesz to zrobic we wlasnym imieniu ?

Najprędzej na jakąś formę wydzieloną w strukturach PLUG.

> Rzeczywiscie. Niech prawnicy sie wypowiedza. Ale IMO dziala, jesli
> podobienstwo moze powodowac wprowadzanie w blad, a nazwy dotycza tej samej
> "branzy".

To należy jasno powiedzieć, że nazwa kloczka oznacza martwy od ponad
roku twór. Chyba nikt nie zaprzeczy, że 'Polish(ed) Linux Distribution'
to historia, bo zmiana nazwy dokonała się AFAIR (i mam nadzieję, że
dobrze pamiętam), przed wydaniem Ra. Jeśli w ciągu najbliższych miesięcy
kloczek reaktywuje projekt 'Polish...' - to mógłby być problem, o ile
takie prawo obowiązuje (choć mi się wydaje, że chodzi o loga a nie
skróty - wszak Fiat to F i Ford to F). Ah - logo bociana też nie należy
do kloczka. Autor jest do namierzenia.
Na razie widzę, że z PLD i boćkiem kojarzone prędzej będzie nasze.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/