nazwa

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Śro, 23 Lip 2003, 23:38:33 CEST

--->[Quoting Robert Kurtys <bob w glog.pl>:]

> ano   wlasnie   takie   podejscie   (unikanie   formalizmow)
> doprowadzilo do obecnych watpliwosci co do nazwy

akurat - watpliwosci zasiał tomasz, a spadły na pożywny
grunt podlewany przez andrzeja i pawła.

> z  rzeczy  wymienionych  powyzej  imho  tylko  PLUG  i  nowe
> stowarzyszenie wchodza w gre ze wzgledu na jasna sytuacje na
> przyszlosc

A jak  sie zmieni zarząd PLUGu  i nowy np. sprzeda  PLD SUNowi
albo IBMowi, albo SCO?

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info