APEL?

robert j. wozny speedy w ziew.org
Śro, 23 Lip 2003, 23:46:46 CEST

Dziewczeta,

czy musicie sie tak klucic? kurcze, za chwile ludzie co cos robia
zaczna na prawde odchodzic. albo wrecz sie nie zdecyduja supportowac
tego co tu sie dzieje....

na dzien dzisiejszy uwazam ze cos tu zaczyna mi byc "nie
hallo?". dlaczego wogle negocjowac? chwila?... W kazdej chwili starzy
developerzy [majacy rw w starym repo] natychmiast dostaja rw w nowym.

wiekszosc developerow juz ma... (Ci co podeslali prosby MAJA -
WSZYSCY! wlaczajac problematycznych) wiec nie wiem juz tak na prawde o
co chodzi i kto tu jest problematyczna PRIMABALLERINA.

jak dla mnie to juz ostatni list moja na ta liste - nastepne to beda
juz tylko administrativa dotyczace zasobow (ftp/cvs) - to ze wogle tu
jestem zapisany - to skutek marudzenia Marcina, ze robilem jakies
prace na cvs/ftp a zapomnailem powiedziec 8=P

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt