nazwa

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 24 Lip 2003, 00:23:15 CEST

On Wed, Jul 23, 2003 at 08:40:05PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Ja wcale nie uwazam, ze ona nalezy do mnie.
wiem.

> Po prostu mam dosc sporow.
dalismy kloczkowi szanse i zrezygnowal z niej. negocjacje to jakas farsa.
negocjacje wywolaly kolejne, niepotrzebne spory.

> Masz to czarno na bialym? Nie masz. Wiec to wszystko tylko slowa, slowa i
> slowa.
a co mam miec? malo oczywiste jest to, ze kloczek ma takie same
prawa do nazwy jak kazda inna _pojedyncza_ osoba z pld?
zauwaz, ze to on nie chce wspolpracowac teraz. my dalismy mu szanse.
nie chce z niej skorzystac, jego sprawa.

    wrobell <wrobell w ite.pl>