nazwa

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Czw, 24 Lip 2003, 08:01:08 CEST

On Wed, 23 Jul 2003, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> Tak?  A  konkretnie w  jakich?  Kogo  wyrzuciłem z  PLD?  Kogo
> usunąłem z  list pocztowych? Komu skreśliłem  artykuł ze stron
> www?
nie wspomne o banie na IRCu... Nie zeby mnie to jakos mocno bolalo, ale
siedze na #pld o lat prawie 4-ech, wiec sie przyzwyczailem. :)

--
Yaro

       IRL: Jaroslaw Dziubek       | Lepszy jeden kusznik w odpowiednim
    http://yaro.perfect.net.pl/    |   miejscu i o odpowiednim czasie,
KNM Member: http://www.knm.org.pl/ |    niż dwa bataliony artylerii -
 IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110 | 20 km dalej i pół godziny później.