nazwa

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 24 Lip 2003, 11:22:19 CEST

On Thu, Jul 24, 2003 at 02:27:31AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Zauwaz, ze nie ma formalnie czegos takiego jak "zespol PLD".
formalnie nie i nie jest to potrzebne imho. ale jest grupa
ludzi, którzy wykonują określoną pracę. nie można tego ignorować
i patrzeć z punktu widzenia jednej, obrażonej osoby.

> Zatem mozna mowic tylko o prawach _pojedynczych_ osob.
> A te jak zauwazyles w przypadku kloczka sa _takie same_ .
właśnie dzięki tzw. "negocjacjom" nie są już takie same.
kloczek dzięki "negocjatorom" dostał większe prawa niż inni i to jest chore.

    wrobell <wrobell w ite.pl>