nazwa

wrobell wrobell w ite.pl
Pią, 25 Lip 2003, 14:46:23 CEST

On Fri, Jul 25, 2003 at 02:28:35PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Jezeli jest autorem nazwy - z racji autorstwa.
> (BTW: jesli nie on, to kto?)
cvs get PLD-Doc/poczatki.txt

> Na pewno z racji stazu i wkladu pracy.
> (BTW: jest ktos w PLD rownie dlugo lub dluzej niz on?)
nie tylko on pracował/pracuje nad PLD, i to od wielu, wielu lat.

> Natomiast sporne jest to, czy jego prawa sa _wylaczne_ .
to nie jest sporne. jego prawa nie są _wyłączne_, albo
przynajmniej ja nie widzę powodu, dla którego miałoby
tak być, ponieważ nie tylko on tworzy/tworzył to distro,
powtórzę, od wielu lat.

    wrobell <wrobell w ite.pl>