nazwa

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Pią, 25 Lip 2003, 03:44:44 CEST

On Fri, Jul 25, 2003 at 03:20:09AM +0200, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> Sporo - to znaczy ile? Policz dokładnie i napisz.
zależy od definicji "poświęcania pld"
jeżeli do tego zalicza się też szukanie po sieci różnych rzeczy jak
zrobić coś tam, śledzenie kanałów pld oraz śledzenie kilku projektów
o które staram się w pld dbać(pnet, dictd, scilab, maxima, octave) to
przypuszczam że aktualnie byłoby to kilkanaście godzin dziennie.
Jeżeli rzeczy dokładnie nad pld - poprawa pakietów, przeglądanie zasobów
innych dystrybucji to z kilka godzin.

inaczej - oprócz pld w dwóch tygodniach miałem jedynie:
- reinstalację serwerka na nowej maszynie plus dogranie tam kilku rzeczy
  z drugiej podobnej maszynki - ok jeden dzień (no.. na upartego to było
  testowanie pld ;)
- dołożenie dysku i troszkę zmian w systemie na uczelni - jedno
  popołudnie (podobnie ;)
- troszkę grzebania po instalacjach na uczelni(zmiana tapety, troszkę
  linków...) /przełaczanie kilku komputerków/sprawdzenie dwóch sal
  komputerowych w zeszłym tygodniu - powiedzmy ze dwa dni.

reszta to pośrednie lub bezpośrednie grzebanie nad pld plus sen i
dojazdy ;)

teraz mam zaplanowane dokończenie pnet, przejrzenie zmian w
scilab/maximie z ostatniego czasu i w niedzielę wyjeżdżam na wakacje :)