Rezygnacja.

Pią, 25 Lip 2003, 11:18:05 CEST

On Friday 25 of July 2003 10:57, Radoslaw Zasiadczuk wrote:

> dolaczam sie do pytania. hm?

Będzie tak: "negocjacje" się skończa. Większość developerów zostanie w
demokratycznym PLD, kloczek będzie dłubał w swoim.
Jakie to praktycznie będzie miało znaczenie dla użytkowniów - zobaczymy, ja
obstawiam że marginalne.

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright