[Ra]. Brakuje czegoś w security updates ?

Pią, 25 Lip 2003, 11:53:32 CEST

On Friday 25 of July 2003 11:26, Daniel Mróz wrote:

> Czy ja wiem czy takie marginalne? Czy ruszyly juz update'y Security i
> General dla Ra?

Ruszyły (oczywiście mam na myśli na ftp.pld-linux.org, co u kloczka nie wiem)
.Nie widać po indeksach poldka ?

Jak czegoś brakuje w security to pisz.

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright