[OT] Re: uhm - APEL

Piotr Meyer aniou w smutek.pl
Pią, 25 Lip 2003, 12:07:53 CEST

On Fri, Jul 25, 2003 at 11:56:50AM +0200, Cezar Cichocki wrote:

>  "Zaufanie rzecz dobra, kontrola - rzecz lepsza". Lawrentij Beria ;-)

Przepraszam za podsycanie offtopika, ale w obecnej sytuacji może lepiej
na chwilę oderwać się od sporów i waśni?

Cóż, niektóre rzeczy się nie zmieniają. W czasach kwitnącego komunizmu
istniało hasło "Wzmożona kontrola podstawą społecznego zaufania". Taki
tekst znalazłem ostatnio w folderze pewnej firmy, reklamującej sprzęt
do rejstracji rozmów telefonicznych prowadzonych w biurze.
Fajnie się poczułem :-)

Pozdrawiam,
Piotr 'aniou' Meyer