SPECS: xmms.spec (HEAD)

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Pią, 25 Lip 2003, 13:38:59 CEST

W liście z pi?, 25-07-2003, godz. 13:25, Bartosz Taudul pisze:

> Czy po nałożeniu tego patcha działają pluginy zlinkowane z gtk 1?
Wlasnie skrobalem maila, aby sie z tego wyspowiadac :)

Juz tlumacze: poniewaz ostal mi sie jeden jedyny program, ktory uzywal
gtk1 i byl nim xmms, postanowilem go troche przerobic pod katem gtk2.
Patch byl robiony na predko i nie obejmuje podpakietu gnome. Z tego co
czytalem na liscie mailowej, to autorzy nie planuja wydania xmms w
wersji dla gtk2 (moze przeslanie tego patcha by cos przyspieszylo?).
Poniewaz nie uzywam gtk1, a dzialanie xmms-a sprawdzalem przed
chwileczka (ma jeszcze troche niedorobek :'< )wiec nie sprawdzalem
pluginow "zewnetrznych". Dlatego tez dalem bcond-a with gtk2, zeby nie
wejsc komus w droge...

Bylbym dzwieczny, gdyby ktos znajacy sie na gtk looknal na tego patcha i
poprawil to co mnie udalo sie popsuc...

pozdrawiam,
pascalek
--