Czy da się zbudować XFree86-fontconfig?

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pią, 25 Lip 2003, 14:25:56 CEST

Dnia pią 25. lipca 2003 12:06, Tomasz Grobelny wrote:

> W mnie tak jest. Co z tym zrobić?

Ja sie z tego powodu przesiadłem na fontconfig-2.2.1 i co kilka dni patrzę
z nadzieja w cvs keithp, ze to zostanie poprawione :P
Co prawda istnieje sposób - wyłączenie keszowania 100dpi i 75dpi w /etc/
fonts.conf - ale to jest tylko trick nie rozwiązujący problemu (poza tym
traci się w ten sposób czcionki bitmapowe w aplikacjach gtk).
O lepszym workaroundzie pisał tutaj swego czasu gotar ale szczegółów nie
pamiętam.

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl