uhm - APEL

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pią, 25 Lip 2003, 15:36:00 CEST

--->[Quoting undefine w aramin.net <undefine w aramin.net>:]

> to znaczy?
> podaj konkretny przykład gdzie wymagany jest firewall o możliwościach
> iptables na serwerze(nie na routerze, ani nie na "serwerze" ASK czyli
> router, firewall, serwer i stacja robocza all in one).

iptables kontra ipchains? nie używam ipchains, i tyle.
nie chciałoby mi się uczyć składni, skoro mam lepsze
narzedzie.

> a co daje przy takiej "kontroli" iptables w stosunku do ipchains?

j/w - po co mi dwa narzedzia, skoro moge miec jedno.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info