[negocjacje?]

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pią, 25 Lip 2003, 23:35:29 CEST

--->[Quoting Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>:]

> Całkiem sporo ich Twojego autorstwa. To jest efekt czytania list hurtem,
> bo w detalu idzie się przyzwyczaić.
>
> P.S. Nie będę cytował, bo przeczytane (99% KAŻDEJ korespondencji)
> archiwizuję w /dev/null.

Odpisuję zatem zgodnie z obietnicą.

Jarku! Twój głupi list mnie zasmucił!

Wynika z niego, że znowu nie pomyślałeś przy pisaniu.
Wykonałeś sporą pracę: włączyłeś program pocztowy,
zapoznałeś się z tekstem mojego listu, wdusiłeś
guzik "r" na klawiaturze.

I z tych wszystkich czynności wyszło wielkie gówno.

Przykro mi, że tak się napracowałeś, aby uzyskać
mizerny efekt. Ale ty pewnie już się przyzwyczaiłeś...

Masz jeszcze jakieś głupie teksty? Wal śmiało, na pewno odpiszę.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info