nazwa

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Sob, 26 Lip 2003, 00:34:51 CEST

--->[Quoting Adam Gołębiowski <adamg w biomerieux.pl>:]

> Nie rozumiem aluzji. Rozumiem,  że uzurpujesz sobie prawo do
> posiadania wszechświata, skoro nie ma  zgody co do tego, kto
> go stworzył?

Dlaczego ja? Ja nic nie posiadam, ani wszechświata, ani PLD.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info