admin: data (HEAD)

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Nie, 27 Lip 2003, 18:33:29 CEST

--->[Quoting Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl>:]

> Aluzja?

Zadna aluzja, napisalem to wprost i jednoznacznie.

> Bo wiem co sie pod nimi kryje.

A skad sie dowiedziales, nie widzialem dyskusji na liscie?

> ???
> Gdzie ci ją teraz wypomniałem???

W kazdym liscie dotyczacym sprawy "tajne negocjacje".

> Mógłbyś się odpowiedzieć na  pytanie postawione powyżej? Nic
> innego nie chcę.

Jak tylko skoncze i uznam, ze dziala, na pewno zawiadomie
wszystkich, nie tylko ciebie.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info