admin: data (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 27 Lip 2003, 21:20:27 CEST

On Sun, 27 Jul 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> O! Widze, ze sprawa jest sporna. Dogadancie sie na plaszczyznie
> merytorycznej, czy chcecie dac zajecie CDG ?

Ja się boję zaczynać jakikolwiek temat merytoryczny z Segiuszem, nie mam
ochoty na flame-y i szarpanie się. Uważam *obiektywnie* , że to nazwa jest
mało szczęśliwa i powinna być inna. I to jest IMHO dobry temat do
roztrzygnięcia dla CDG. Nazwa ta sugeruje, że jest to zarządzanie całym
PLD, co jest bzdurą.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...