DISTFILES: ERRORS: bairc-1.3.tar.gz

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Nie, 27 Lip 2003, 23:18:37 CEST

On Sun, Jul 27, 2003 at 10:43:01PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> ....albo poprawienie distfiles..? ;)

A ja miałbym jeszcze taką drobną uwagę.

Tak w ramach codziennej dawki bycia paranoikiem:
Logując się via ftp moje hasło leci jako plaintext. Logując się via cvs
mogę to puścić po ssh. A może by tak dorobić wrzucanie via scp, albo
wpuszczanie na dropin po anonymous? Bo trochę nie potrafię wykobminować,
po co koniecznie musi być to autentykowane.