SPECS: xpad.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 28 Lip 2003, 00:27:43 CEST

On Mon, Jul 28, 2003 at 00:11:54 +0200, wrobell wrote:

> a szkoda, bo to zaoszczędza czasami kupę roboty przy robieniu
> spec-a dla nowej wersji.

Po prostu patrzę na stronę domową i świeżość źródeł. Jeśli ostatnia
aktualizacja to maj 1856 to sobie odpuszczam. A tak mam zazwyczaj.
Reszta przypadków to rzeczy, które i tak poprawią (np. poprawki składni
dla gcc 3.3), specyficzne dla PLD, takie, których nie chcą (obchodzenie
zabezpieczeń w xpdf, cheatowanie w grach), itp. Pozostaje niewielka
reszta tych programów, którymi ktoś się zajmuje i jest z nim normalny
kontakt. Ale do rozwijanych programów łaty spływają z wielu źródeł, więc
zazwyczaj odpowiednia poprawka już czeka na wydanie nowej wersji. A jaki
jest sens wysyłania komukolwiek poprawek do SVGATextMode?
Na prawdę, nic wartościowego nie zostawiam tylko w repo. A że moje łaty
są rzadko wartościowe...

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/