SPECS: construo.spec (HEAD)

Pon, 28 Lip 2003, 11:38:17 CEST

> Jest gdzieś ustalone jaką odmianą angielskiego się posługujemy?

Nie jest. Ale pamietam dyskusje, w ktorej moje sugestie co do uzywania
amerykanskiej napotkaly zdecydowany odpor. Poszukaj sobie w archiwach, jesli
chcesz. Jesli sie dowiem, ze zaszla zmiana polityczna, to sie dostosuje.
Nie mam zamiaru stawiac wniosku dla CDG.

Inna sprawa, ze to co bylo bylo zdecydowanie nieangielskie. Niezaleznie od
przyjetego wariantu.

> Przecież teraz dla polskiego locale zamiast opisu angielskiego będzie
> się wyświetlać "# TODO"..

Bedziemy pamietac, ze trzeba zrobic.
Chcesz to w tym tygodniu otagowac i puscic na buildery ?

  phone (48)(58) 347 14 61