SPECS: openafs.spec (HEAD)

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pon, 28 Lip 2003, 12:23:37 CEST

--->[Quoting Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl>:]

> Rozmawiałem z serkiem o tym - mówił, że poprawi.

Nie, o tym nie rozmawialiśmy - naprawdę serwer list
nie jest w stanie wyczuwać, kto włada jakim językiem.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info