SPECS: openafs.spec (HEAD)

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pon, 28 Lip 2003, 12:30:02 CEST

--->[Quoting Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl>:]

> Cholera - wydawało mi się, że rozmawialiśmy, ale w logu faktycznie nic
> takiego nie widzę :-/

Rozmawialiśmy o reply-to na liście devel-en, tam obiecałem
że zmienię.

> Co nie zmienia faktu, że -en@ będzie chyba neutralniejszy. I nie będziemy
> dyskryminować obcokrajowców. Zmienisz?

Ja nie - admin serwera CVS musi poprawić skrypt do commitloga.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info