czy PLD potrzebny jest SysV init?

Piotr Meyer aniou w smutek.pl
Pon, 28 Lip 2003, 13:06:54 CEST

Nie jest to kwestia, która do głowy przyszła mi wczoraj. Zasadniczo,
od dłuższego czasu, nie jestem w stanie dostrzec zalet posiadania w
systemie runleveli - jednak dotychczas nie widziałem sensownej dla
nich alternatywy. Rozwiązanie pochodzące ze Slackware (czy też, żeby
być konkretniejszym, oparte na BSD init) też nie jest (IMVHO) zbyt
dobrym pomysłem. Za mało elastyczne, zbyt niewygodne.

Ostatnio trafiłem na całkiem ciekawy artykuł, opisujący pewnego rodzaju
hybrydę obydwu w/w systemów - moim zdanie dosyć interesującą.

Opis znajduje się:
http://www.usenix.org/events/usenix01/freenix01/full_papers/mewburn/mewburn_html/index.html

Co o tym sądzicie?

Pozdrawiam,