czy PLD potrzebny jest SysV init?

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pon, 28 Lip 2003, 13:34:53 CEST

--->[Quoting Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl>:]

> daemontools nie można z jeszcze jednego powodu - mogą być udostępniane
> tylko do daty przydatności do spożycia (aktualnie 1.10.2003 - przesuwane
> co parę miesięcy) - czyli nie mogłyby się znaleźć w zamkniętej wersji
> dystrybucji.

A to ciekawe,  nie dotarłem do tego warunku  - ponieważ używam
wszędzie nesta, to  po prostu wersja pld  z daemontools będzie
wyłącznie do pobrania online wraz  z nestem, albo oddzielnie z
mojej strony.

Myślę,  że to  powinno  załatwić sprawę  wszelkich licencji  i
warunków.

Jeśli byłby ktoś chętny do pomocy, proszę o kontakt na priva!

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info