spotkanie na Helu (fwd)

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pon, 28 Lip 2003, 14:35:11 CEST

--->[Quoting Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl>:]

> Bowiem  aktualna  forma   CDG  rozwiązuje  minimalną  liczbę
> problemów. A  wprowadza nowe. Ja od  początku traktowałem to
> jako baaaardzo wstępna forma, mocno tymczasowa.

Paweł,  proszę  o  konkrety.  Minimalną, maksymalną  -  co  to
dokładnie znaczy. Jakie są dokładnie problemy?

I mam  jeszcze prośbę, aby przenieść  dyskusję na pld-discuss,
bo niechcący zacząłem wątek na -devel.

Tam właśnie zadałem pytanie o CDG, Kierownika Technicznego etc.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info