spotkanie na Helu (fwd)

Robert Kurtys bob w glog.pl
Pon, 28 Lip 2003, 16:40:42 CEST

Dnia 2003.07.28 15:06, Sergiusz Pawlowicz napisał(a):
> --->[Quoting Adam Gołębiowski <adamg w biomerieux.pl>:]

a tutaj mam bardzo konkretne pytanie: jak w proponowanym modelu
przebiegałby konflikt między kloczkiem, a cieciwą i bagginsem (dla
uproszczenie resztę osób pominę) dotyczący kształtu kernel.spec? -
jakby nie patrzeć, sprawa czysto techniczna

> Jakiego rodzaju kontrola? Zamierzasz w statucie stowarzyszenia
> przewiedzieć wszystkie  sporne sytuacje,  dotyczące przyszłych
> konfliktów?

wszystkie pewnie nie, ale żywotną część modelowych sporów tak
(spółki i KH to znacznie bardziej skomplikowana materia pod względem
konfliktów)

> Użyjesz w nim  nazwy CVS, kiedy w przyszłości  będzie np. SVN?
> Takich  przykładów, które  w/g  mnie uniemożliwiają  napisanie
> statutu  stowarzyszenia,  mogę  podać  w  odpowiendnim  czasie
> tysiące.

świetnie , że wynajdujesz takie rzeczy! :), "repozytorium" jest imho
właściwym pojęciem w tym miejscu.