spotkanie na Helu (fwd)

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Pon, 28 Lip 2003, 17:20:07 CEST

poniedziałek 28/07/2003 17:02:40, Paweł Gołaszewski:

> Dosyć prosto.
>
> "Dyrektor techniczny" przed swoim zatwierdzeniem wogóle na to stanowisko
> przedstawia dokument, wielostronicowy, gdzie przedstawia co i jak wg niego
> powinno wyglądać. Coś się nie podoba - jest dyskusja. Taki dokument musi
> się podobać wszystkim stronom, bo inaczej "dyrektor" musiałby to robić sam
> - marna perspektywa.
>
> Taki dokument po zatwierdzeniu jest wyznacznikiem działań. Ktokolwiek się
> poza niego wychyli - dostanie po uszach, włącznie z wywaleniem ze
> stowarzyszenia. Kernel - koncepcja musiałaby się znaleźć w takim
> [...]

Sądzisz, że ktokolwiek jest w stanie zawrzeć w takim dokumencie
wszystkie możliwe pomysły które mu wpadną do głowy podczas
"kadencji"? Poza tym to IMHO straszna biurokracja...

Może zwyczajnie niech konflikty rozstrzyga "zarząd" czy coś
do tego powołane. Wtedy w przypadku konfliktu strony odwołują
się do "tego czegoś" czego decyzja zamyka sprawę na co najmniej
pół roku. W przypadu, kiedy stronom się nie chce odwołać i wolą
toczyć pianę -- ciało rozjemcze może wkroczyć samo.