SPECS: construo.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 29 Lip 2003, 00:15:50 CEST

On Mon, Jul 28, 2003 at 22:30:58 +0200, Artur Frysiak wrote:

> A na listach *-pl w pld-linux.org będziemy pisać po kaszubsku...

Listy *-pl w pld-linux.org w ogóle powinny być przeznaczone tylko dla
tych, co z angielskim mają problemy. Ale odchodzę od tematu: uważasz, że
kaszubski ma się tak do polskiego, jak amerykański do angielskiego? -
proporcje są raczej odwrotne. Anyway - cytat, który zostawiłeś, to
jedynie stwierdzenie faktu, co pokazywało kilka przytoczonych grepów.
Moja zaś opinia, że tendencja ta jest prawidłowa, była wyżej - o tym
możemy podyskutować.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/