Re: Re: Jak zbudowa ć XFree86-4.3?

Jacek Sobczak jsobczak w op.pl
Wto, 29 Lip 2003, 14:24:41 CEST

Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> napisał:
>TTFy są bardziej poszarpane (galeon). Nie potrafię tego lepiej nazwać.

Faktycznie na screenshotach widać pogorszenie. Ja chciałem koniecznie
osiągnąć antialiasing i taki wygląd jak u Artura - chociaż na mniejszej
rozdzielczości :-). Skompilowałem najnowsze X z cvs + fonty + osobne
pakiety xft, fontconfig, xrender i xcursor. Dopiero przy takiej
konfiguracji zadziałał antialiasing no i gnome wygląda teraz pięknie.

Jacek