SPECS: construo.spec (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 30 Lip 2003, 12:40:54 CEST

On Wed, 30 Jul 2003, Tomasz Pala wrote:
> Tym bardziej więc uwaga z kaszubskim była nietrafiona. No i nie mamy
> odpowiedzi na pytanie: angielski czy amerykański? Nikogo więcej to nie
> interesuje?

Interesuje. Końcowe ustalenie :)

Ja nie jestem językowcem, wręcz nawet momentami analfabetą ;) Intuicyjnie
wydaje mi się, że amerykański będzie lepszy ze względu na terminy
techniczne i ich rozpowszechnienie. Ale to tylko mała sugestia.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...