glibc-kernheaders - jak to się je

Arkadiusz Patyk areq w pld.org.pl
Śro, 30 Lip 2003, 12:53:37 CEST

Witam

Updatnołem w kernelu 2.4.21 z HEAD squashfs do 1.3.
Kernel się ładnie przebudował, ale domyślnie budowany jest ze
wsparciem do glibca 2.3 i glibc-kernel-headers.

I jest mały problem z budowanie narzędzi z squashfs.spec
nie widać nagłówków dodanych przez patcha do kernela
w /usr/include/linux (bo jest on z glibc-kernheaders).

Proadziłem sobie dodając w specu CFLAGS=-I/usr/src/linux/include

Pytanie czy to jest właściwe rozwiązanie problemu ?
Czy raczej należy zmodyfikować glibc-kernheaders ?

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]